واچلیست هیتوبیت

واچلیست اردیبهشت هیتوبیت؛ تحلیل رمزارزهای مستعد رشد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به واچلیست ماهانه بازاررمزارزها، خوش آمدید. به‌عنوان یک معامله‌گر و سرمایه‌گذار، آگاهی از فرصت‌های جذاب بازار و ترندها، حیاتی است؛ چرا که به بهبود تصمیم‌گیری‌های معاملاتی ما، کمک می‌کند.

واچلیست هیتوبیت، مناسب تمامی افراد فعال در بازار رمزارزها است. در تحلیل تخصصی و بررسی عمیقی که توسط تیم تحلیل هیتوبیت صورت می‌گیرد، اطلاعات ارزشمندی را خواهید یافت؛ اطلاعاتی که هم برای معامله‌گران جدید و هم معامله‌گران باتجربه، نکات بسیاری دارد.

در این بلاگ، نمای کلی بازار رمزارزها در ماه گذشته را بررسی می‌کنیم تا با چشمانی باز و نگاهی عمیق، رمزارزهایی که احتمال رشد بیشتری در هفته‌های آتی دارند را زیر نظر قرار دهیم. رمزارزهای واچلیست هیتوبیت، هم از نظر تکنیکالی و هم مباحث فاندامنتال، بررسی شده و با در نظر گرفتن تمامی موارد در اختیار شما قرار می‌گیرند.

واچلیست تحلیل رمزارزها

بازار رمزارزها در فروردین 1402

اتفاقات کلان اقتصادی در سطح جهانی، به نفع بازارهای ریسکی تمام شد؛ بازارها احتمال کاهش نرخ بهره در سال 2023 را قیمت‌گذاری کردند و با افزایش سرمایه‌گذاری در بازارهای ریسکی، روی خوشی به بازار رمزارزها نشان دادند. از جمله عواملی که منجر به رشد بازار رمزارزها در فروردین‌‎ماه شدند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش نرخ تورم آمریکا و فشارهای تورمی
  • افزایش مدعیان بیکاری
  • بحران بانکی در سطح بین‌المللی و خروج شدید سرمایه از بانک‌ها

در نهایت، بیتکوین پس از 304 روز، مجددا به قیمت 30هزار دلار رسید. در همین زمان، برخی آلتکوین‌ها هم رشدهای خوبی را تجربه کردند؛ آلت کوین‌هایی نظیر:

با در نظر گرفتن ادامه‌ یافتن ریسک‌پذیری بازارها، می‌توان توقع داشت که ماه آتی هم ماه خوبی برای سرمایه‌گذاران بازارهای ریسکی باشد؛ اما چه رمزارزهایی پتانسیل و احتمال رشد بیشتری دارند؟ در ادامه این مطلب به معرفی آن‌ها در واچلیست هیتوبیت می‌پردازیم.

4 ارز دیجیتالی که باید در این ماه زیر نظر داشته باشید

 

تحلیل ماهانه ارز دیجیتال آوالانچ | AVAX

تحلیل فاندامنتال AVAX:

افزایش 88 درصدی آدرس‌های فعال آوالانچ، کاربران بسیاری را وارد این شبکه لایه اولی کرد. آدرس‌های فعال بیشتر به‌معنای تراکنش بیشتر و تراکنش بیشتر هم به‌معنای افزایش درآمد این پروژه است که می‌تواند در قیمت رمزارز آن منعکس شود.

تحلیل تکنیکال AVAX:

در صورت شکست موفق کانال داینامیک نزولی میان‌مدت، می‌توان روند صعودی با مومنتوم مناسبی را برای AVAX متصور بود و پولبک به این کانال را به‌عنوان change of polarity در نظر گرفت. مقاومت‌های پیش روی AVAX محدوده‌های 23 و 30 دلار هستند؛ همچنین محدوده‌های 17 و 14 دلار، حمایت‌هایی هستند که در مسیر حرکت AVAX قرار دارند.

تحلیل تکنیکال AVAX

خرید رمزارز AVAX

تحلیل ماهانه ارز دیجیتال استارگیت | STG

تحلیل فاندامنتال STG:

افزایش 64 درصدی درآمد به‌همراه 767 درصد رشد آدرس‌های فعال، تنها در یک ماه، استارگیت را به یکی از پروژه‌های پیشرو از نظر فاندامنتالی تبدیل کرده‌‍‌ است. لازم به ذکر است که استارگیت در ماه مارس، بیشترین درآمد روزانه خود از ابتدای 2022 را تجربه کرد.

تحلیل تکنیکال STG:

حرکت STG در یک مثلث صعودی، فرصت مناسبی برای ورود در حمایت‌ها را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، در صورت شکسته شدن مثلث به سمت بالا، می‌توان انتظار داشت که حرکتی صعودی به سمت لول بعدی (محدوده 1.2) را شاهد باشیم. نواحی مقاومتی پیش روی STG محدوده‌های 0.95 و 1.20 هستند. در عین حال می‌توانیم، محدوده‌های 0.75 و 0.61 را به‌عنوان سطوح حمایتی مهم در نظر بگیریم.

تحلیل تکنیکال STG

خرید STG

تحلیل ماهانه ارز دیجیتال متیک | MATIC

تحلیل فاندامنتال MATIC:

با ترند شدن مجدد پروژه‌های لایه-دو‌ با محوریت ZK (zero knowledge)  متیک، توکن بومی شبکه پالیگان، برای چندمین بار از ابتدای سال 2023، مورد توجه خریداران خرد و سازمانی قرار گرفت. بسیاری از افراد معتقدند که سال 2023، سال راه‌حل‌های لایه-2 خواهد بود.

تحلیل تکنیکال MATIC:

در حال حاضر، MATIC در کف حمایتی کانال داینامیک خود قرار دارد، در صورت حفظ این کانال، در وهله اول، میدلاین کانال صعودی و سپس سقف کانال، قابل‌انتظار است. نواحی 1.58 و 2.10 به‌عنوان مقاومت‌های بعدی و نواحی 1.00 و 0.75 به‌عنوان حمایت‌های پیش رو، سطوح مهمی هستند.

تحلیل تکنیکال MARIC

خرید MATIC

تحلیل ماهانه ارز دیجیتال  اینجکتیو | INJ

تحلیل فاندامنتال INJ:

در کنار ثبت رکورد یک‌ساله آدرس‌های فعال اینجکتیو پروتکل، همکاری‌های زیاد و باکیفیت این شبکه با سایر اکوسیستم‌ها، نشان از فعالیت‌های مارکتینگی و برندینگی سطح بالا در این پروژه دارد. INJ یکی از گزینه‌های مناسب برای آلت سیزن احتمالی آینده خواهد بود.

تحلیل تکنیکال INJ:

با توجه به مومنتوم بالای حرکت صعودی INJ پولبک‌هایی که به مقاومت‌های شکسته شده صورت می‌گیرد، فرصت‌های مناسبی برای ورود پله‌ای خواهد بود. سطح کلیدی 14.26 مقاومت مهمی در مسیر INJ است؛ همچنین سطوح 6.90، 5.60 و 4.50 فرصت‌های احتمالی مناسب جهت خرید پله‌ای هستند.

تحلیل تکنیکال INJ

خرید INJ

نکاتی که باید برای استفاده بهتر از واچلیست در نظر بگیریم

  • با نگاهی پویا به بازارهای مالی نگاه کنیم.
  • مدیریت ریسک و سرمایه را رعایت کنیم.
  • از انجام معاملات هیجانی بپرهیزیم.
  • تمام بررسی‌های لازم را انجام دهیم (DYOR).
  • خریدوفروش رمزارزها را در پلتفرمی امن و مطمئن، تجربه کنیم.

معامله در پلتفرم هوشمند هیتوبیت

نوشتهٔ پیشین
وب ۳ چیست | نسل سوم اینترنت چه ویژگی‌ها و کاربردهایی دارد؟
نوشتهٔ بعدی
NFT چیست؟ | راهنمای جامع سرمایه‌گذاری در بازار توکن‌های غیر مثلی
اشتراک گذاری پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

اشتراک گذاری پست
پست‌های مرتبط
فهرست